the owner on chickybear blog

My photo
klang, Malaysia
criteria owner this blog..... we're just a simplest N happy go lucky person . Not believe ? Try to KNOW me lahh . Okey,thanks for the visit girl and boy ;)
Daisypath Anniversary tickers

team member's

Monday 28 May 2012

ROSAK BELI BARU

geram btol la , tau la nanti aku beli BLACKBERRY.. tapi kau jangan lah merajuk dulu... 
bagi la aku guna kau dengan puas.. ni tak !! asyik nak duet je.. 
haiiii .. SONYERICSON/YENDO !!! ...
urmm ,.. yang mane tak tahu enset ni macm ne.. 
mehhh , mehh ,.. aku tunjukkan ....


ni la dia enset YENDO .. 

tak pon, meyh aku tunjuk enset aku yang real ...


haa.. ni la die enset aku yang merajuk tuh... yang pegang tuh aku..
tak pela wat sementara ni kau rehat dulu yer... kau penat kot.. asyik aku baling sana sini kan .. 
huk3... 

sementara kau rehat , aku ganti tempat kau dngan enset baru.. haha..
tak  la mahal tapi boleyh laaa.... ~~

 Nokia 1280 black

lagi pon aku happy boleh dapat enset macm ni ... sama macm enset sayang aku.. huhu .. 
nak tgok ???
ni bawah niehhh.....


haaaa... sama kan ?? hihi.. yang angrybird tak de reben tuh enset sayang aku ...
huhu.. ktrg kalu buat bnda kalau tak merepek2.. memng tak sah la kan... 
hihi.. btw, thanks syang bagi keychain fon yang comel niey ... !!!

No comments:

Post a Comment

give your comment here :)