the owner on chickybear blog

My photo
klang, Malaysia
criteria owner this blog..... we're just a simplest N happy go lucky person . Not believe ? Try to KNOW me lahh . Okey,thanks for the visit girl and boy ;)
Daisypath Anniversary tickers

team member's

Sunday 4 December 2011

CINTAKU PADAMU

awak akan jumpa orang yang lagi baik dari saya , 
awak akan jumpa orang yang cantik dari saya , awak akan jumpa orang yang lagi pandai dari saya , lebih kelakar dari saya , lebih kaya dari saya tapi awak takkan jumpa orang yang sama seperti saya . awak takkan jumpa orang yang boleh buat awak senyum n bahagia  mcm ne saya buat awak, yang boleh awak buli macam mana awak buat dekat saya , tapi saya tahu awak dah buat yang terbaik untuk awak dan masa depan awak .
terima kasih sayang sebab buat saya bahagia selama kita kenal , terima kasih juga sebab ajar saya semua benda  . I LOVE YOU !  


urmmm...
sejak cuti sem saya rindu sangat-sangt kt awak!!
sekarang dah tak boleh nak bergamba sekali dah macam sebelum niiii , jangan kan gambar , keluar selalu pon dah tak kan, lumrahhhh bercinta memang lahhhhh...




mlam yang jiwang pulak....aduii...! ;)

No comments:

Post a Comment

give your comment here :)