the owner on chickybear blog

My photo
klang, Malaysia
criteria owner this blog..... we're just a simplest N happy go lucky person . Not believe ? Try to KNOW me lahh . Okey,thanks for the visit girl and boy ;)
Daisypath Anniversary tickers

team member's

Sunday 16 September 2012

last syawal :)

di hening subuh, terdengar azan berkumndang ... *ecceehh waaahh*
cuaca hari ni pon, hujan lebat , renyai-renyai, lebat lagi ... dan lagi .. then dekat ptg  baru benti ....
pejam celik pejam celik ! aik ??
dah habes raya ?
ala.. baru je rasanya semalam raya ..
dah habes dah ...
:)
papepon sebelum terlambat nak ucapkan selamat hari malaysia ! kepada semua  ... 
apa aku melalut ni kan ?? mula-mula raya, ni hari malaysia pulleekk ...
eh ? korang tak tahu ke, hari ni brape hari bulan ??
16 sept maaa... 
tak kan tak tahu ??

meh refresh mata anda dulu dgn bendera MALAYSIA ...


haaa , ingat ? ingat ?
hehe .. :)
tapi hari ni aku ade jugak menghadiri  jamuan makan anjuran bekas pelajar SMKTPG tahun brape tah .. haha. aku lupe , 
yang penting semmuaaaa nya, kawan ayah aku .. meh aku tunjuk gmbar ..
malas berceloteh banyk sgt kat cni ..





tgok ah , ragam depa.. haihhh :)

No comments:

Post a Comment

give your comment here :)