the owner on chickybear blog

My photo
klang, Malaysia
criteria owner this blog..... we're just a simplest N happy go lucky person . Not believe ? Try to KNOW me lahh . Okey,thanks for the visit girl and boy ;)
Daisypath Anniversary tickers

team member's

Saturday 24 December 2011

NEW SEMESTER!!...COME BACK ;)

chak! chak! chak!
huh!! esok sudah mula ada kelas balik~ huarghh! penyakit malas bangun pagi aku akan bertambah la kali ini....
tahun baru juga akan mendatang... 2012?? oh tidak.... apa azam untuk kali ini..urmm....
tengh dipikir pikir kan..
okeyh, kembali ke tjuk aku... new semester aku kali ini.macam tak percaya pulak dapat satu kelas dengan my sayang..warggghh! best nya,, ta yah la ada yang nak cemburu kali nieyh.. kelas pon dah sama balik kan... ;)
hatiku haay padamu sajalah sayang ! (AZAHAROL)
JANGAN CEMBURU CEMBURU YER.. 
NTI CEPAT TUA TAU!  ;p
hari ini, macam hari biasa juga ta da pape yg special kecuali dapat bersama dengan my sayang yg comel lagy kacak tuh..hahaha...
knp?? korg mesti kata kat aku 'eiih! perasan nye??' kan?? hahaa.. ade kau kesah...??
semua org suke perasan sendiri, jgn asyik nak mngata kat org ja.. ;)
walau macm mane pon die, aku sayang die tau... ;)

No comments:

Post a Comment

give your comment here :)